TERKINI: Yahudi Sudah Laksana Perintah DAJJAL, Pendatang HARAM Israel Pacak Bendera Negara HARAM Mereka Di Masjid Ibrahim, Palestine!!!



PM admin Jika ingin berikan iklan responsive



Sheikh Hifthi Abu Sneineh, pengarah Masjid Ibrahimiah berkata penduduk haram Israel menaikkan bendera Israel di atas masjid menandakan "percubaan mengambil masjid  tersebnut menjadikannya sebuah sinagog."



Pendatang haram Israel memacakkan banyak bendera-bendera Israel di Al-Ibrahimi Mosque di bandar raya Tebing Barat sibuk Al-Khalil.

Kegiatan ialah adalah sebahagian daripada sambutan hari Israel ataupun apa yang mereka panggil sebagai 'Hari Kemerdekaan,' yang mana bersamaan dengan tarikh hari Nakba  di Palestin, apabila kira-kira 750,000 orang Palestin diusir dari tanah mereka dan beberapa beribu-ribu dibunuh beramai-ramai pada 1948.

Sheikh Hifthi Abu Sneineh, pengarah Mosque mengatakan pendatang haram  Israel menanam bendera Israel menandakan "sebagai satu percubaan ambilnya atas dan menjadikannya sebuah sinagog."

Dia meneruskan: "Seperti biasa, peneroka-peneroka Israel cuba untuk meluaskan kawasan mereka semasa cuti orang Yahudi, tetapi kami akan terus mendedahkan amalan dan pencabulan mereka dibawa terhadap Mosque Islam ini yang menjadikepunyaan semua orang Islam seluruh dunia."

Abu Sneineh menyatakan bahawa angkatan tentera pendudukan Israel telah menghalang adhan, panggilan Islam kepada doa, di dalam Al-Ibrahimi Mosque 66kali semasa April.

Sheikh memanggil semua yang mampu meningkatkan lawatan mereka kepada Mosque "menghentikan pencabulan dan pencerobohan peneroka-peneroka Israel."

Dalam 1994, seorang ekstremis peneroka Yahudi Israel dipanggil Baruch Goldstein, yang dilahirkan di Amerika, melepaskan tembakan di dan membunuh 29 orang Palestin semasa Al-Fajr Prayer dalam bulan suci Ramadhan.

iklan iklan saiz 250


0 Response to "TERKINI: Yahudi Sudah Laksana Perintah DAJJAL, Pendatang HARAM Israel Pacak Bendera Negara HARAM Mereka Di Masjid Ibrahim, Palestine!!!"

Post a Comment