Mengejutkan! Si Ibu Terkejut Besar Bila Mengetahui Ikan Yang Dibeli Anaknya Bukan Ikan Biasa! Ini Yang Keluar Semasa Si Ibu Menyiang Ikan!



PM admin Jika ingin berikan iklan responsive


Anda pasti pelik mengapa seekor ikan yang kelihatan seperti ikan biasa ini membuatkan satu keluarga sangat ‘gembira dan keliru’ pada masa yang sama. Hal ini kerana ikan ini bukan calang-calang ikan, ianya adalah seekor ikan yang penuh dengan ‘keajaiban’.

Baru-baru ini, seorang lelaki telah kongsikan kisah misteri ini di laman sosial sekali gus membuatkan netizen sangat terkejut. Dia bersama-sama ibunya telah pergi ke pasar untuk membeli seekor ikan bagi menyediakan juadah makan tengahari yang sangat lazat iaitu sup ikan.

Melihat ikan tersebut yang sedikit ‘buncit’, kedua-dua beranak ini sepakat untuk membeli ikan tersebut. Mereka menyangkakan perut ikan yang besar itu mempunyai telur ikan yang banyak tetapi hakikatnya adalah jauh tersasar!


Sewaktu si ibu sedang bersiap sedia untuk menyiang ikan, dia telah terlihat seekor ikan kecil pada dubur ikan yang baru dibelinya. Si ibu kemudian menarik ekor ikan tersebut perlahan-lahan dan mendapati bahawa ianya merupakan seekor anak ikan yang kecil!

Lebih mengejutkan, si ibu bukan hanya berjaya menemui seekor tetapi telah mengeluarkan kesemua 30 ekor anak ikan daripada perut ikan besar tersebut. Ajaib, pelik dan sedikit menggelikan! Bagaimana kesemua anak-anak ikan ini boleh berada di dalam perut ikan tersebut?


Ini adalah satu perkara yang sangat luar biasa dan tidak pernah dilihat sebelum ini. Persoalannya, ikan hanya bertelur dan bukannya melahirkan. Jadi, netizen terus memberikan pendapat masing-masing mengenai pengalaman yang dilalui oleh lelaki ini dan ibunya.

Ada juga yang turut berkongsi pengalaman yang sama apabila menemui 48 ekor anak ikan di dalam perut ikan lain. Hebat bukan? Gambar di bawah adalah bukti yang dikemukakan oleh salah seorang netizen.


Sehingga kini, misteri 30 ekor anak ikan di dalam perut seekor ikan besar masih belum terungkai. Apa kata anda kongsikan pandangan anda mengenai perkara ini.

Sumber:Era Baru

iklan iklan saiz 250


0 Response to "Mengejutkan! Si Ibu Terkejut Besar Bila Mengetahui Ikan Yang Dibeli Anaknya Bukan Ikan Biasa! Ini Yang Keluar Semasa Si Ibu Menyiang Ikan!"

Post a Comment